Builder.cz - Informacni server o programovani

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:



OpenGL 9. díl - Bitmap Font

29. března 2002, 00.00 | Další díl seriálu o OpenGL je věnován bitmapovým fontům a navazuje na předešlé díly věnované písmu. Vyzkoušíme si také vytvořit jednoduché menu.

 

 

Použití čítače referencí v C++

28. března 2002, 00.00 | Dnes si ukážeme jak použít náš jednoduchý "garbage collector" v C++. Minule jsme pro tyto účely vytvořili šablonu Pointer. Dnes si ukážeme jak ji používat.

 

 

Mandelbrotova množina a jak na ní

28. března 2002, 00.00 | Tento nádherný fraktál je velice snadné vytvořit. V SDL stačí napsat jen asi 100 řádek kódu a náš program bude umět i zoomování do libovolného místa, které určíme myší....

 

 

Učíme se Win API - 12.

27. března 2002, 00.00 | V tomto pokračování se naučíme vytvářet dialogová okna ve smyslu standardní třídy dialogových oken. Na tyto dialogy se v praxi běžně umísťují prvky jako ty, které jsme v minulém díle vytvářeli přímo na hlavním okně.

 

 

Tisk v Delphi 5. - změna výchozí tiskárny

26. března 2002, 00.00 | Tímto dílem začíná část seriálu pro pokročilejší čtenáře. Podíváme se na programové nastavení výchozí tiskárny ve Windows.

 

 

Jak vyzrát na efekty 2.díl - Částicové systémy

25. března 2002, 00.00 | V dnešním díle si řekneme, jak naprogramovat částicový systém, kterým můžeme vytvořit např. oheň, stopu za motorem vesmirne lodi a podobně.

 

 

Inteligentní ukazatel - čítač referencí v C++

22. března 2002, 00.00 | Dnes implementujeme čítač referencí v C++. Představte si, že v C++ vytvoříte objekt, o který se již dále nemusíte starat. Objekt automaticky zanikne, v momentě, kdy na něj již neexistuje reference. Vše potřebné je na konci článku ke stažení.

 

 

Allegro - Vektory a synchronizace scény (11. díl)

21. března 2002, 00.00 | Dnešní díl nás seznámí s vektory jak z matematiky tak z knihovny STL v C++. Povíme si o synchonizaci scény na jakém koliv počítači a vše si ukážeme na pěkném demu.

 

 

WebDAV a Apache: instalace a konfigurace

21. března 2002, 00.00 | Zprovozněte si výkonné freewarové řešení pro skupinovou spolupráci, podporované například v produktech Adobe.

 

 

SDL - 5 tipů a triků

20. března 2002, 00.00 | V tomto článku si probereme tyto témata pod SDL:
Jak vykreslit pixel, Jak zobrazit font, Jak udělat výpis českého fontu, Jak nahrávat obrázky BMP, Jak skrýt kurzor myši.

 

 

STARŠÍ ČLÁNKY
Nejčtenější články
Nejlépe hodnocené články

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: