Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!
Zadejte Vaši e-mailovou adresu:
Kamarád fotí rád?
Přihlas ho k odběru fotomagazínu!
Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:
Hrajeme si na Explorer - 1. díl
11. září 2001, 00.00 | Tímto článkem zahajujeme nový seriál. Jeho konečným cílem bude sestavit aplikaci, která bude umět zobrazovat soubory v adresářích obdobně jako program Explorer, včetně různých režimů zobrazení a třídění.
Posuvný text v DelphiX bez komponenty
10. září 2001, 00.00 | Potřebujete vytvořit ve hře titulky nebo credits a zároveň použít české a speciální znaky ? Přečtěte si tento článek, kde se mimo jiné dozvíte i jak takové písmo nakreslit. Pokud se vám nic kreslit nechce, můžete si obrázek hned stáhnout !
Šablony funkcí v C++
7. září 2001, 00.00 | V dnešním článku se podíváme na šablony funkcí. Vysvětlíme si k čemu šablony slouží, jak šablony deklarovat a jak je použít. Ukážeme si pro nás nové klíčové slovo template.
Redakční systém - generování
7. září 2001, 00.00 | Seriál navazující na seriál o Redakčním systému od Jirky Kocmana. Stávající systém tak rozšíříme o možnost generování článků na disk.
Jak vyzrát na gravitaci
6. září 2001, 00.00 | Často potřebujeme simulovat, něco tak samozřejmého jako je gravitace. V
tomto článku se dozvíte o různých případech, kde se gravitace používá a
jak tyto případy zapsat do programu, takže ty případy použití..
Objekty v Javascriptu
5. září 2001, 00.00 | Základní seznámení s objekty v javascriptu. Jaké objekty známe, jaké mají definované metody a atributy. Dále si ukážeme jak pracovat s příkazem with.
Tabulka importů - druhá část
4. září 2001, 00.00 | Seriál popisující strukturu PE formátu souborů. Dnes poněkud složitější pokračování minulého dílu o tabulce importů..
Borland oznamuje svou strategii webových služeb pro Linux(R)
4. září 2001, 00.00
OpenGL v C++ Builderu (3.díl)
3. září 2001, 00.00 | V dnešním díle seriálu o OpenGL, se naučíme používat světel a povíme si také něco o knihovně GLU.
Kolize ve hrách v DelphiX
31. srpna 2001, 00.00 | Chcete ve vaší hře zjistit, zda raketa narazila do meteoritu, do zdi, nebo střela do nepřítele ? Přečtěte si dnešní článek, ve kterém je popsáno, jak zjistit nejpoužívanější kolize - bodu v obdélníku, dvou obdélníků a dvou kruhů.
STARŠÍ ČLÁNKY
-
25. listopadu 2012
-
30. srpna 2002
-
10. října 2002
-
4. listopadu 2002
-
12. září 2002
-
25. listopadu 2012
-
28. července 1998
-
31. července 1998
-
28. srpna 1998
-
6. prosince 2000
-
27. prosince 2007
-
4. května 2007