Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!
Zadejte Vaši e-mailovou adresu:
Kamarád fotí rád?
Přihlas ho k odběru fotomagazínu!
Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:
Jak spustit program a počkat na jeho ukončení
20. srpna 2001, 00.00 | V dnešním článku se dozvíte, jak z programu v Delphi spustit libovolnou aplikaci a detekovat, kdy je ukončena. Vše je názorně předvedeno na ukázkovém programu.
Učíme se C (27. díl - závěr) - Programové moduly
17. srpna 2001, 00.00 | Dělení programu do modulů, pravidla pro jejich vytváření a použití, hlavičkové soubory, výhody odděleného překladu.
Matematika v programech
16. srpna 2001, 00.00 | Dnes si popíšeme komponentu EditExp, která vyhodnocuje matematické výrazy a vyzkouzkoušíme si program na vykreslování grafů funkcí.
Cykly
15. srpna 2001, 00.00 | Minule jsme vysvětlili větvení programů, bez kterého se určitě neobejdete.
Neobejdete se však ani bez použití cyklů. Cykly vám umožní provádět stále dokola
stejné příkazy (blok příkazů), které stačí zapsat pouze jednou.
Tabulka sekcí
14. srpna 2001, 00.00 | Další pokračování doprovodného seriálu k Crecker Proof. Dnes o tabulce sekcí v PE souboru.
Ladění ve Free Pascalu pořetí a naposled
13. srpna 2001, 00.00 | Tentokrát se podíváme na některá úskalí spojení Free Pascalu a debuggeru GDB a také zjistíte, proč to mají linuxáři s laděním ve Free Pascalu lepší.
Alpha blending 2.díl
10. srpna 2001, 00.00 | Chcete si před spuštěním vaší aplikace zobrazit SplashScreen s Alpha průhledností ? Po přečtení tohoto článku to jistě nebude žádný problém !
Pasivní SMC
9. srpna 2001, 00.00 | V poslední době se v mnoha programech zaměřeným nejenom proti crackerům začala objevovat poměrně stará, ale přesto ne moc známá a málo využívaná metoda, jak zmást případného útočníka. Ano, řeč je o využití mnohotvárnosti vyjádření kódu v assembleru.
Rozhodovací struktury
8. srpna 2001, 00.00 | Je jen velmi málo programů, ve kterých se vykonají všechny příkazy v programu a postupuje se z řádku na řádek. Často potřebujeme, aby se určité věci staly jen za určitých předpokladů. K tomu právě slouží rozhodovací struktury, které si dnes popíšeme.
Posuvný text v DelphiX
7. srpna 2001, 00.00 | Kolikrát jste chtěli ve své hře udělat
nějakou informační lištu v podobě posuvného textu? Kolikrát jste chtěli nějak
šikovně a prakticky vytvořit kredity u své hry? Tento článek vám ukáže jak na to!
STARŠÍ ČLÁNKY
-
25. listopadu 2012
-
30. srpna 2002
-
10. října 2002
-
4. listopadu 2002
-
12. září 2002
-
25. listopadu 2012
-
28. července 1998
-
31. července 1998
-
28. srpna 1998
-
6. prosince 2000
-
27. prosince 2007
-
4. května 2007