Builder.cz - Informacni server o programovani

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:



Učime se Win API - 19.

13. května 2002, 00.00 | V tomto pokračování se seznámíme s dalším objektem GDI - bitmapami. Ukážeme
si jak vykreslit bitmapu uloženou ve zdrojích programu do okna. V té souvislosti
si také ukážeme použití štětců tvořených vzorkem z bitmapy.

 

 

Nejjednodušší bug-report v Delphi

9. května 2002, 00.00 | Chybuje vaše aplikace? A co si ji takhle trochu ohlídat. Bug-report a logování se může stát vaším dobrým společníkem při boji proti nečekanému.

 

 

Společnost Borland se zapojila do iniciativy "OSS Through Java"

8. května 2002, 00.00

 

 

Společnost Borland byla vybrána společností Telcordia Technologies pro své řešení OSS

8. května 2002, 00.00

 

 

SilverStream eXtend Composer byl oceněn World Class Product Award

8. května 2002, 00.00

 

 

Učime se Win API - 18.

6. května 2002, 00.00 | V tomto pokračování se seznámíme s dalším objektem GDI, kterým bude font (handle typu HFONT). Naučíme se, jak měnit písmo při vypisování textu, včetně toho, jak psát pod libovolným úhlem, tedy třeba svislý text.

 

 

Genesis3D - kvalitní 3D Engine zadarmo

3. května 2002, 00.00 | Jak na profesionální hru zadarmo ? Genesis3D Vám v tom pomůže.

 

 

CRT v Delphi?

30. dubna 2002, 00.00 | Vzpomínáte si ještě na své začátky v Pascalu, jak jste si hráli s CRT grafikou. Nezdál se vám toto textové rozhraní skoro geniální a zcela dostačující pro většinu případů?

 

 

Učíme se Win API - 17.

29. dubna 2002, 00.00 | V tomto pokračování se budeme zabývat kreslením plošných objektů a definování jejich výplně pomocí tzv. štětců. Dále si ještě řekneme o jedné další vlastnosti per.

 

 

Jak vyzrát na efekty 4.díl - SkyBoxy, mlhoviny, atd.

26. dubna 2002, 00.00 | Toto je poslední díl seriálu Jak vyzrát na efekty. Dnes se pokusím popsat pár jednoduchých efektů pro vytváření pozádí ve 3D hrách.

 

 

STARŠÍ ČLÁNKY
Nejčtenější články
Nejlépe hodnocené články

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: