Builder.cz - Informacni server o programovani

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:



Učime se Win API - 19.

13. května 2002, 00.00 | V tomto pokračování se seznámíme s dalším objektem GDI - bitmapami. Ukážeme
si jak vykreslit bitmapu uloženou ve zdrojích programu do okna. V té souvislosti
si také ukážeme použití štětců tvořených vzorkem z bitmapy.

 

 

Nejjednodušší bug-report v Delphi

9. května 2002, 00.00 | Chybuje vaše aplikace? A co si ji takhle trochu ohlídat. Bug-report a logování se může stát vaším dobrým společníkem při boji proti nečekanému.

 

 

 

 

 

 

 

 

Učime se Win API - 18.

6. května 2002, 00.00 | V tomto pokračování se seznámíme s dalším objektem GDI, kterým bude font (handle typu HFONT). Naučíme se, jak měnit písmo při vypisování textu, včetně toho, jak psát pod libovolným úhlem, tedy třeba svislý text.

 

 

Genesis3D - kvalitní 3D Engine zadarmo

3. května 2002, 00.00 | Jak na profesionální hru zadarmo ? Genesis3D Vám v tom pomůže.

 

 

CRT v Delphi?

30. dubna 2002, 00.00 | Vzpomínáte si ještě na své začátky v Pascalu, jak jste si hráli s CRT grafikou. Nezdál se vám toto textové rozhraní skoro geniální a zcela dostačující pro většinu případů?

 

 

Učíme se Win API - 17.

29. dubna 2002, 00.00 | V tomto pokračování se budeme zabývat kreslením plošných objektů a definování jejich výplně pomocí tzv. štětců. Dále si ještě řekneme o jedné další vlastnosti per.

 

 

Jak vyzrát na efekty 4.díl - SkyBoxy, mlhoviny, atd.

26. dubna 2002, 00.00 | Toto je poslední díl seriálu Jak vyzrát na efekty. Dnes se pokusím popsat pár jednoduchých efektů pro vytváření pozádí ve 3D hrách.

 

 

STARŠÍ ČLÁNKY
Nejčtenější články
Nejlépe hodnocené články

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: