Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!
Zadejte Vaši e-mailovou adresu:
Kamarád fotí rád?
Přihlas ho k odběru fotomagazínu!
Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:
Redakční systém III.
23. dubna 2001, 00.00 | Další pokračování seriálu o Redakčním systému. Tentokrát si vytvoříme skript se seznamem uživatelů a několik nově definovaných funkcí.
Zlatý HTML Editor
20. dubna 2001, 00.00 | Zlaté české ručičky naprogramovaly zlatý HTML editor - Golden HTML Editor. Jaký je a co umí? Je vážně zlatý?
Redakční systém II.
19. dubna 2001, 00.00 | Druhé pokračování seriálu, ve kterém společně vytváříme jednoduchý redakční systém. Dnes si nadefinujeme několik funkcí a vytvoříme úvodní stránku administrační části systému, včetně autorizace uživatelů.
Kontrola vícenásobného přístupu II.
18. dubna 2001, 00.00 | Pokračování článku o kontrole vícenásobého přístupu. Reakce čtenáře na dané téma vyústila v článek v němž přesně dokumentuje svoji metodu kontroly. Jak na to přes UniqID se dozvíte v tomto článku!
Redakční systém I.
17. dubna 2001, 00.00 | Publikujte na svých stránkách články či novinky s použitím jednoduchého redakčního systému. V úvodním díle probereme základní funkce a vytvoříme databázi, kterou bude systém využívat.
Přetěžování operátorů << a >> pro datové proudy v C++
13. dubna 2001, 00.00 | Dnes si ukážeme jak přetížit operátory << a >> pro výstup a vstup do datových proudů. Také si řekneme něco o práci s textovými soubory pomocí datových proudů.
RX Library
12. dubna 2001, 00.00 | Dnes si představíme RX Library, což je jedna ze známých kolekcí komponent pro Delphi. Obsahuje více než 60 rozmanitých komponent, řadu užitečných unit a několik vylepšení Delphi IDE.
Generování dat na webu
11. dubna 2001, 00.00 | Předgenerování dat je důležitý prvek při návrhu webu. Významně se urychlí nejen načítání celé stránky, ale i odlehčí zatížení celého serveru.
Vstupní a výstupní operace pomocí datových proudů v C++
9. dubna 2001, 00.00 | V tomto článku si ukážeme jak pracovat se vstupním a výstupním zařízením v C++. Objasníme si význam objektů cin, cout, cerr. Podíváme se na datové proudy, třídu ios a její potomky. Ukážeme si také manipulátory a jak formátovat výstup.
Tvorba her v DelphiX - 3. díl
6. dubna 2001, 00.00 | Dnes si popíšeme jak udělat reálný let střely v DelphiX, efekt používaný ve většině her již od dob Atari. Střelu budeme umět nejen vykreslovat, ale i zaměřovat..
STARŠÍ ČLÁNKY
-
25. listopadu 2012
-
30. srpna 2002
-
10. října 2002
-
4. listopadu 2002
-
12. září 2002
-
25. listopadu 2012
-
28. července 1998
-
31. července 1998
-
28. srpna 1998
-
6. prosince 2000
-
27. prosince 2007
-
4. května 2007