Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!
Zadejte Vaši e-mailovou adresu:
Kamarád fotí rád?
Přihlas ho k odběru fotomagazínu!
Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:
Podmíněný překlad
19. března 2002, 00.00 | Tak jako v jiných jazycích podmíněný překlad v Delphi patří k důležité části jazyka. Pomocí podmíněného překladu lze řešit množství problémů, přičemž pro mnohé z nich je to nejlepší cesta. Podíváme se také na novinky v Delphi 6.
Sériové rozhraní: Vstupy a výstupy (6. díl)
19. března 2002, 00.00 | Po delší odmlce je tu nový díl seriálu o práci se seriovým rozhraní. Dnes si řekneme něco málo o přístupu k digitálním vstupům a výstupům s jednoduchým příkladem.
Učíme se Win API - 11.
18. března 2002, 00.00 | V tomto pokračování se naučíme, jak vytvořit stavový řádek do nějž budeme průběžně zobrazovat čas, čímž se také seznámíme s časovačem (timer). Kromě toho si řekneme něco o přizpůsobení vzhledu prvků nastavení Windows XP.
Společnost Borland se stala členem Organizace pro interoperabilitu webových služeb a získala nové zákazníky.
17. března 2002, 00.00
Tisk v Delphi 4. - převod délkových jednotek a ladění tisku
15. března 2002, 00.00 | Dnešní díl bude problémově orientovaný - nejdříve se podíváme na problémy spojené s délkovými jednotkami a poté si ukážeme, jak efektivně ladit tisk.
Allegro - Časovač (10. díl)
14. března 2002, 00.00 | V dnešním díle se seznámíme s časovačem, který je nepostradatelnou součástí v programování her. Pomocí časovače se dělá synchronizace scény a další věci. My si dnes ukážeme jak vypočítat rychlost scény tedy FPS - Frames per second.
Co s RS?
14. března 2002, 00.00 | Malé ohlédnutí za seriálem o Redakčním systému: Jistě si chcete někam umístit svůj Redakční systém. Dnes si řekneme o uskalích, která nás mohou potkat.
Assertion Facility #2
13. března 2002, 00.00 | Již podruhé se podíváme na novinku v Java 2 verze 1.4 Assertion Facility. Také se zmíním způsobu, jak používat podmíněný překlad v Javě 2.
Jak vyzrát na efekty 1.díl - Světla
13. března 2002, 00.00 | V tomto článku si ukážeme, jak naprogramovat jednoduché čočkové efekty, které vylepší náš 3D engine..
Let s vrtulníkem v DelphiX
12. března 2002, 00.00 | Chcete si v DelphiX zalétat s vrtulníkem ? Není nic jednoduššího než si přečíst tento článek, jako vždy najdete kompletní návod na tvorbu grafiky pro hry i samotné obrázky !
STARŠÍ ČLÁNKY
-
25. listopadu 2012
-
30. srpna 2002
-
10. října 2002
-
4. listopadu 2002
-
12. září 2002
-
25. listopadu 2012
-
28. července 1998
-
31. července 1998
-
28. srpna 1998
-
6. prosince 2000
-
27. prosince 2007
-
4. května 2007