Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!
Zadejte Vaši e-mailovou adresu:
Kamarád fotí rád?
Přihlas ho k odběru fotomagazínu!
Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:
Tiskové zprávy
Pythagoras a NextiraOne uvádějí nové CRM řešení OmniCRM
5. října 2002, 00.00
Nové řešení od společností Pythagoras a NextiraOne Czech určené pro
řízení vztahů se zákazníky se vyznačuje především snadnou integrací s telefonními ústřednami
Praha, 4.
října 2002 –
Společnosti Pythagoras, poskytovatel softwarových řešení v oblasti
Internetu a intranetu, a NextiraOne Czech (dříve Alcatel e-Business Distribution
s.r.o.), vedoucí poskytovatel služeb a systémový integrátor v oblasti
hlasových, datových a
konvergovaných řešení v České
republice, dnes oznámily uvedení řešení OmniCRM. Toto řešení je založeno na
modifikovaném CRM systému Pythagoras Compass, který je rozšířen o funkce
podporující spolupráci s telefonní ústřednou a integrován
s komunikačními systémy dodávanými firmou NextiraOne Czech. Společnost
NextiraOne je výhradním dodavatelem tohoto řešení a bude ho prostřednictvím
svých partnerů nabízet v celé Evropě. Společnost Pythagoras bude primárně
dodávat licence, zajišťovat implementaci a technickou podporu řešení, včetně
školících služeb.
Řešení je určené pro všechny typy firem, které hledají cenově zajímavý
nástroj pro podporu práce se zákazníky. Ústředna ve spolupráci se
systémem Compass identifikuje volajícího a ve chvíli, kdy zaměstnanec firmy
zvedá sluchátko, má již všechny informace o právě volajícím zákazníkovi na své
obrazovce. Řešení umožňuje taktéž vytáčení telefonních čísel či pokročilejší
funkce správy odchozích hovorů prostřednictvím modulu Call
centrum.
„Rozhodli jsme se pro spolupráci se společností Pythagoras, protože CRM
systém Pythagoras Compass, který jsme použili jako základ řešení, nám nabídl
optimální poměr cena/výkon,“ uvedl Michal Bušek, obchodní a marketingový ředitel
společnosti NextiraOne. „Svojí povahou systém umožňuje snadnou implementaci, ale
i pozdější rozšiřování o další moduly například Obchod, Servis nebo Call
centrum. Našim zákazníkům tak dodáváme profesionální řešení, které si zákazník
může nakonfigurovat dle svých potřeb a které již v základní verzi poskytuje
velmi zajímavé funkce, včetně spolupráce s telefonní ústřednou.“
Systém OmniCRM, který je provozován v databázovém prostředí
Microsoft, je dodáván ve třech variantách. První balíček s názvem Lite, který má základní funkčnost, je
koncipován pro pět uživatelů. Verze Standard je plně funkční produkt pro 25
uživatelů, kterou lze rozšířit o libovolný z nabízených modulů. Balíček Enterprise je určený pro nasazení ve
velkých společnostech, disponuje neomezeným počtem uživatelů a rozšířenými
funkcemi např. pro správu rozsáhlého systému a obsahuje Územně identifikační
registr. Všechny balíčky jsou koncipovány jako dodávka na klíč včetně instalace,
importu dat a zaškolení. Verze Standard a Enterprise umožňují přizpůsobení podle
individuálních požadavků zákazníků.
O společnosti
NextiraOne
Společnost NextiraOne
vznikla akvizicí evropských
aktivit firmy Alcatel v oblasti podnikových sítí a infrastruktury
(Alcatel e-Business
Distribution) a jejím organizačním přičleněním k původní americké společnosti
NextiraOne. Jejím cílem je poskytovat globálním zákazníkům ucelená komplexní
řešení pro vybudování infrastruktury z oblasti hlasových, datových a
konvergovaných technologií. V České republice se NextiraOne zabývá
především tvorbou call centrových řešení postavených na produktech firem Alcatel
a Genesys s využitím dalších aplikací pro řízení vztahů se zákazníky CRM a
eCRM. Mezi
významné zákazníky NextiraOne v ČR patří Internet On Line, ČESKÝ TELECOM,
Čedok, ŠkoFIN, Čepro, GTS, CCS a řada dalších. Další informace jsou dostupné na
www.e-Alcatel.cz a www.nextiraone.cz.
O společnosti Pythagoras s.r.o.
Pythagoras je softwarová společnost
poskytující krabicová a individuální řešení v oblasti Internetu a
intranetu. Je součástí holdingu Central European Services a.s. zaměřeného na
oblast IT, který jako investiční společnost dále zastřešuje společnosti Amden,
CAD Project, LFP Studio a Pro Futuro Consulting. Pythagoras na trhu působí od
roku 1997 a pro vývoj aplikací a produktů používá standardních komponent
Microsoft. Cílem společnosti
Pythagoras je nabízet svým zákazníkům řešení založená na špičkovém know-how a
nejnovějších technologiích. Hlavními produkty společnosti Pythagoras jsou
Pythagoras Compass – systém pro Customer Relationship Management, Pythagoras
Portál – balík pro vybudování a správu intranetového firemního portálu a
Pythagoras Alcatraz – produkt pro správu přístupových práv intranetových
aplikací. Více na www.pythagoras.cz.
Tématické zařazení:
-
25. listopadu 2012
-
30. srpna 2002
-
10. října 2002
-
4. listopadu 2002
-
12. září 2002
-
25. listopadu 2012
-
28. července 1998
-
31. července 1998
-
28. srpna 1998
-
6. prosince 2000
-
27. prosince 2007
-
4. května 2007