Builder.cz - Informacni server o programovani

Odběr fotomagazínu

Fotografický magazín "iZIN IDIF" každý týden ve Vašem e-mailu.
Co nového ve světě fotografie!

 

Zadejte Vaši e-mailovou adresu:

Kamarád fotí rád?

Přihlas ho k odběru fotomagazínu!

 

Zadejte e-mailovou adresu kamaráda:



Speciální grafické efekty v DelphiX

20. září 2001, 00.00 | Zkuste si podle návodu v dnešním článku vytvořit zajímavé grafické efekty v DelphiX. Například kreslení obrázku pouze jako tisíce kruhů s průměrnou barvou nebo rozpixelovaný obrázek, který se postupně změní v logo !

 

 

Hrajeme si na Explorer - 2. díl

19. září 2001, 00.00 | V dnešním dílu seriálu přidáme do vytvářeného programu možnost různého způsobu zobrazení seznamu souborů.

 

 

servisni clanek

19. září 2001, 00.00 | platba za srpen

 

 

DXInput v DelphiX aneb jak nadefinovat klávesy do her

18. září 2001, 00.00 | V každé správné hře je potřeba zajistit interakci mezi uživatelem a hráčem, k tomu nám poslouží komponenta DXInput. Podívejme se, jak se s ní pracuje.

 

 

Šablony datových typů v C++

17. září 2001, 00.00 | Dnes si povíme něco o šablonách tříd v C++. Podíváme se také na úplné i částečné specializace šablon.

 

 

Posuvný text v DelphiX podruhé

14. září 2001, 00.00 | V dnešním pokračování minulého článku najdete podrobný popis tvorby bitmapového textu s nevyhlazeným okrajem ve Photoshopu a popis programu pro zobrazení textu v delphiX, kdy bude každé písmeno jinak široké !

 

 

Delphi v příkladech

13. září 2001, 00.00 | Přečtěte si recenzi knihy, která by určitě neměla chybět v knihovně Delphi programátora. Obsahuje spoustu zajímavých zdrojových kódů a především návody na tvorbu velmi hezkých grafických efektů !

 

 

Jak si udělat hezky barevné tlačítko pomocí CSS

13. září 2001, 00.00 | Dnes si ukážeme jako pomocí CSS obohatit své formuláře o barevné prvky. Pokud máte pocit že standardní formulářové prvky kazí vzhled vašich stránek, čtěte tento článek!

 

 

Unita GetOpts podruhé

12. září 2001, 00.00 | Dnes se podíváme na to, jak s pomocí unity GetOpts zpracovávat dlouhé (tj. vícepísmenné) volby na příkazovém řádku.

 

 

DirectAnimation, 4.část: Sprite aneb Image je na nic :-)

12. září 2001, 00.00 | Po nějaké době se opět vracíme k našemu seriálu o DirectAnimation. Dnes se podíváme na prvek Sprite, pomocí něhož je možné

ovládat animované obrázky ve formátu GIF.

 

 

STARŠÍ ČLÁNKY
Nejčtenější články
Nejlépe hodnocené články

 

Přihlášení k mému účtu

Uživatelské jméno:

Heslo: